000 01639nam--2200301---4500
001 299561
090 _a299561
100 _a20200724d2020----k||y0pory5003----ba
101 0 _aeng
102 _aPT
200 1 _aScience education and the integration of English for learning
_bRecurso eletrónico
_estudy of one CLIL approach in a Portuguese lower secondary school
_fValentina Piacentini
_gsob orientação de Ana Raquel Gomes São Marcos Simões e Rui Marques Vieira
210 _aAveiro
_cV. Piacentini
_d2020
215 _aVII, 305 p.
_cil., color
328 0 _bTese de doutoramento
_cEducação
_eDepartamento de Educação e Psicologia da Universidade de Aveiro
_d2020
510 1 _aEducação em ciências e integração do inglês para a aprendizagem
_eestudo de uma abordagem CLIL numa escola do 3.º ciclo em Portugal
532 1 0 _aScience education and the integration of English for learning: study of one Content and Language Integrated Learning approach in a Portuguese lower secondary school
606 _aEducação
_xTeses de doutoramento
606 _9236495
_aLiteracia científica
_xEnsino básico 3º ciclo
606 _9237716
_aLíngua inglesa
_xAprendizagem de uma segunda língua
675 _a37.02:811.111(043)
_vBN3
_zpor
606 _9235999
_aEnsino das ciências
700 1 _aPiacentini
_bValentina
702 1 _9200066
_aVieira
_bRui Marques
_4727
712 0 2 _9175668
_aUniversidade de Aveiro
_bDepartamento de Educação e Psicologia
_4295
702 1 _9209621
_aSimões
_bAna Raquel
_f1992-
_4727
801 0 _gRPC
_bUAVSD
_c2020-07-24
_aPT
856 4 _uhttps://ria.ua.pt/handle/10773/28939
_zFormato digital
990 _cLIVRO
_2CDU
_n0